Przewodnik po biurze domowym - zorganizuj przestrzeń roboczą i bądź bardziej produktywny

W Oakywood lubimy dzielić się sprawdzonymi i niedrogymi rozwiązaniami, które sprawiają, że praca jest skuteczna i przyjemna. Koncentrujemy się na produktach wielofunkcyjnych i ergonomicznych, które ułatwiają pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku - w biurze, podróży i biurze domowym.

Jakiś czas temu postanowiliśmy wybrać najważniejsze wnioski, które przyszły nam do głowy w ciągu ostatnich kilku lat pracy hybrydowej/ zdalnej. Poniżej możesz zobaczyć skutki naszej pracy!

OdkryćPrzewodnik po biurze domowym -Nasz bezpłatny e-book dla wszystkich, którzy chcą podnieść swoje wrażenia z pracy z domu na nowy poziom.

Przewodnik po biurze domowym - zorganizuj swój obszar roboczy i bądź bardziej produktywny

Lista tematów omówionych w naszym przewodniku:

Zorganizuj swoje rzeczy - Zamknij przestrzeń roboczą

Pierwsze rzeczy - Jak wybrać idealne biurko

Zresztą swoją przestrzeń - Dlaczego rośliny w przestrzeni biurowej są zawsze dobrym pomysłem

Przewodnik po biurze domowym - zorganizuj swój obszar roboczy i bądź bardziej produktywny

Poszerz swój punkt widzenia - Dlaczego dwa monitory są lepsze niż jeden

Przewodnik po biurze domowym - zorganizuj swój obszar roboczy i bądź bardziej produktywny

Do widzenia, kable - Przyszłość jest bezprzewodowa

Łóżko nie jest biurkiem - Znaczenie profesjonalnego środowiska pracy w twoim biurze domowym

Wszystko ma znaczenie - Dodaj trochę szczęśliwego miejsca pracy

Wskazówki dla prokrastynatorów - Metody i narzędzia do zwiększenia wydajności

Przewodnik po biurze domowym - zorganizuj swój obszar roboczy i bądź bardziej produktywny

W głównym przewodniku biurowym znajdziesz:

  • listy rzeczy do zrobienia
  • Inspirujące zdjęcia konfiguracji
  • Zalecenia dotyczące narzędzi i aplikacji
  • sugestie dotyczące produktu

Przewodnik po biurze domowym - zorganizuj swój obszar roboczy i bądź bardziej produktywny

Pobierz Przewodnik po biurze domowym, Postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami i dowiedz się, jak organizować przestrzeń roboczą!